Full forvirring om hun faktisk poserer lettkledd i marsutgaven.

(Dagbladet.no): Slik ser forsiden av Playboy-magasinets marsutgave ut. Da mannebladet skulle kåre de 25 mest sexy kjendisene i verden, ble skuespilleren Jessica Alba vinneren. Dermed får hun pryde forsiden.

TILSYNELATENDE: Jessica ble kåret til den mest sexy kjendisen og får dermed pryde forsida på bladet. Men har hun faktisk stilt opp for Playboy?

TILSYNELATENDE: Jessica ble kåret til den mest sexy kjendisen og får dermed pryde forsida på bladet. Men har hun faktisk stilt opp for Playboy?
Foto: Scanpix

MOBILSUKSESS: Filmen hvor bildet er hentet fra ble ingen suksess. Bildet av Jessica Alba ble derimot svært populært som bakgrunnsbilde til mobil.

MOBILSUKSESS: Filmen hvor bildet er hentet fra ble ingen suksess. Bildet av Jessica Alba ble derimot svært populært som bakgrunnsbilde til mobil.
Foto: Sony Pictures



Og i går meldte media verden over at folk kunne glede seg til neste nummer av Playboy. De ble lovet at filmstjernen skulle posere mer eller mindre avkledd over flere sider inne i bladet.

Det er imidlertid usikkert om Jessica faktisk kaster klærne for Playboy. Bildet på forsiden av bladet er nemlig hentet fra dykkefilmen «Into the Blue», og er også et kjent bilde fordi det er blitt svært populært som bakgrunnsbilde på mobiltelefoner.

Heller ikke kilder i Hollywood kan bekrefte at Jessica kler av seg for Playboy-fotografer, melder The Hollywood News.

Dermed kan det hende at det fortsatt må bli med drømmene for alle Jessica Alba-fans som håpet de skulle få se henne posere lettkledd.

24-åringen, som er kjent fra filmer som «Sin City» og «Fantastic Four», danket ut blant andre Frustrert Frue-stjerne Eva Longoria, filmaktuelle Scarlett Johansson og Oscar-vinner Halle Berry.

Det har ikke lykkes Dagbladet.no å komme i kontakt med Playboy for å få bekreftet om Jessica Alba kler av seg i neste nummer av bladet.

 

Søk i skattelistene

 
 

 TEGNESERIER - Dagens striper

Rocky av Martin Kellerman

 |  Les flere i arkivet |  Les andre tegneserier

© Martin Kellerman martin_kellerman@hotmail.com