Dagbladet.no beklager

Bruk av sitat om Riise.

(Dagbladet.no): I artikkelen «Riise får skylda for doping», publisert på Dagbladet.no onsdag 31. januar, blir John Arne Riises navn koblet feilaktig til forskningsresultater fra Universitet i Bergen.

I det første avsnittet skriver Dagbladet.no at forsker Ståle Pallesen mener Riise må slutte å flashe overkroppen. Det er ikke en riktig framstilling, siden Pallesen ikke har uttalt seg konkret om Riise.

Dagbladet.no beklager at Riises navn blir brukt på denne måten i vår artikkel.