ANNONSØRINNHOLD

PERFEKT FØR TRENING: Etter jobb er man sulten, men det er ikke alltid smart å spise en tung middag rett før trening. Denne er alt annet enn tung. 
PERFEKT FØR TRENING: Etter jobb er man sulten, men det er ikke alltid smart å spise en tung middag rett før trening. Denne er alt annet enn tung. Vis mer

Lett og næringsrikt - og kjapt!

Tunge middager før trening er dumt. Denne er derimot perfekt. 

Det er sikkert mange av oss som vært der: Man stresser hjem etter jobb, hiver i seg en middag ... som viser seg å være altfor tung. Og så prøver man seg for eksempel på en løpetur.

Det blir ikke alltid like vellykket.

Et bedre alternativ er å prøve den nye TORO Fersk Grønnsakspasta med rotgrønnsaker, og lage en grønnsakspastasalat med laks og mango. Kjapt, smakfullt, næringsrikt og definitivt passende mat før trening.

Slik lager du den

  1. Kok grønnsakpasta anvisning på pakken og tilsett gjerne litt god olivenolje.
  2. Kutt laks i terninger og stek på middels varme.
  3. Riv – ikke skjær – bladsalat i biter, da holder den seg sprø lengre. Prøv gjerne flere salattyper. Kutt sukkererter på langs, skjær mango uten skall i terninger og del fetaost i passe biter.
  4. Bland alt sammen, drypp litt olje over og kvern litt peppermiks på toppen.
Lett og næringsrikt - og kjapt!

PS: Ønsker du en supergod dressing? Rør sammen litt soyasaus og sweet chilisaus, det smaker nydelig oppå salaten din.

Dette er annonsørinnhold, og gjort tilgjengelig i samarbeid med Dagbladets kommersielle avdeling. Se våre annonsørretningslinjer eller kontakt oss på annonse@dagbladet.no for å få vite mer.