Annonsørinnhold

BLI TESTPILOT: Vi søker familier til å teste disse brettspillene.
BLI TESTPILOT: Vi søker familier til å teste disse brettspillene.Vis mer

TESTPILOT: Vil du teste tre brettspill?

Vi søker testpiloter som vil teste brettspillene «Alias: Kvinner mot menn», «Den forsvunne diamanten» og «Spinderella».

Vi søker 10 familier med barn mellom 7 og 12 år som vi teste tre brettspill minst to ganger for Ark Bokhandel og gi sin dom.

Spillene er «Alias: Kvinner mot menn» (for voksne), «Den forsvunne diamanten» (for hele familien) og «Spinderella» (for barn).

Under kan du lese litt om hvert spill og melde deg på.

TESTPILOT: Vil du teste tre brettspill?

Alias: Kvinner mot menn

«Alias: Kvinner mot menn» er en ny variant av det klassiske brettspillet «Alias». Som vanlig går spillet ut på å forklare ord for hverandre, men i denne varianten gjelder det å vite hvordan det motsatte kjønn tenker for å vinne.

Nytt i denne versjonen er også partyfeltene, der spesielle stiler brukes for å få ekstrapoeng. Det er også to nye forklaringskategorier her, så dette blir spennende selv om du har spilt vanlig «Alias» tidligere!

TESTPILOT: Vil du teste tre brettspill?

Den forsvunne diamanten

«Den forsvunne diamanten» er et klassisk brettspill som passer for hele familien.

Handlingen foregår i Afrika, der spillerne er på jakt etter den sagnomsuste diamanten «Afrikas stjerne». På veien må du unngå pirater og røvere, og samle inn andre edelstener som gir deg mer penger til å bevege deg. Finner en motspiller diamanten før deg, er det om å gjøre å finne et visum og nå tilbake til Kairo eller Tanger først for å vinne.

TESTPILOT: Vil du teste tre brettspill?

Spinderella

«Spinderella» er et brettspill for barn som går ut på at spillerne skal få sine tre maur raskest mulig gjennom skogen. Men farlige edderkopper venter i trærne, og med litt hjelp fra motspillerne kan de komme ned og sende maurene dine tilbake til startstreken.

Men du kan også hjelpe edderkoppene med å sende motspillernes maur tilbake til start, så her gjelder det å vente på riktig tid å slå til!

Meld deg på her!

Dette er annonsørinnhold, og gjort tilgjengelig i samarbeid med Dagbladets kommersielle avdeling. Se våre annonsørretningslinjer eller kontakt oss på annonse@dagbladet.no for å få vite mer.