Brystpumpe-reklamen fikk Olivia Wilde til å rase

- Dette er bullshit!

ENGASJERT: Nylig fødte skuespilleren Olivia Wilde sitt andre barn. Nå går hun hardt ut mot en reklame for en brystpumpe-BH. Foto: NTB Scanpix
ENGASJERT: Nylig fødte skuespilleren Olivia Wilde sitt andre barn. Nå går hun hardt ut mot en reklame for en brystpumpe-BH. Foto: NTB Scanpix Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

(Dagbladet): I april kom nyheten om at Hollywood-paret Olivia Wilde (32) og Jason Sudeikis (41) ventet sitt andre barn sammen.

I september kunne hun og forloveden avsløre kjønnet, og en måned senere offentliggjorde Wilde på Instagram at hun hadde født en datter.

Skuespilleren har i forbindelse med sin nye tilværelse som tobarnsmor skapt en rekke overskrifter for å være særdeles frittalende.

Blant annet har hun vist stort engasjement for temaet rundt amming. I 2014 lot hun seg eksempelvis avbilde ammende i det amerikanske magasinet Glamour, for å understreke at amming er helt naturlig.

- Helt åpenbart

Nok en gang blir amming et tema for 32-åringen, som i et innlegg på Instagram går sterkt ut mot en reklame for en brystpumpe-BH.

På bildet som Wilde har lagt ut, poserer en slank kvinne med overnevnte produkt, der formålet er handsfree-pumping av brystmelk.

Ifølge skuespilleren er det imidlertid et innlysende problem med bildet.

- Dette er en bullshit-reklame. Denne dama har definitivt ikke nylig født et barn, som har behov for at brystmelk må pumpes. Samtidig vil jeg gi en cyber-klem til denne modellen som har måttet late som om hun har gjort det, når det er helt åpenbart at hun har brukt det siste året på å løfte små vekter og meditert.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer