For to år siden ble det kjent at artisten Rihanna (32) skulle lansere et luksus-motemerke med den franske motegiganten LMVH Moët Hennessy Louis Vuitton som investor.
Nå melder derimot flere medier, deriblant Business of Fashion og Womens Wear Daily at det er over og ut for klesmerket, bare to år etter lanseringen.
Felles beslutning
Klesmerket stoppet å dele oppdateringer på Instagram-profilen sin allerede 1. januar, og den siste kolleksjonen på nettsida dateres tilbake til november i fjor.
- Rihanna og LVMH har blitt enige om avgjørelsen om å sette kleskolleksjonen og merket på vent i Europa i påvente av bedre tider, heter det i en uttalelse fra luksusgruppen.
Prosjektet fikk for øvrig en finansiering på flere millioner kroner. Rihanna skal ha gått inn med drøye 293 millioner kroner, og luksusgiganten med 294 millioner kroner. Alt er imidlertid ikke tapt for Fenty-fansen.
LMVH planlegger nemlig å konsentrere seg om å støtte og vokse Rihannas skjønnhetsmerker Fenty Beauty og Fenty Skin. De skal også bli mer involvert i Rihannas undertøyslinje Savage x Fenty.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger