Lindsay Lohan (36) er kjent for å skape oppstyr i media med sin skandaløse livsstil. Skuespilleren har blant annet vært inn og ut av rehab med både alkohol- og narkotikaproblemer.

Stjerna er ugjenkjennelig på nytt bilde
Men 36-åringen er også godt kjent for sin medvirkning i både filmer og serier.
Alle som har sett Lohan i rollen som Cady Heron i «Mean Girls» er godt kjent med den ikoniske dansescenen, der de fire «slemme» jentene svinger seg til julesangen «Jingle Bell Rock».
Nå har skuespilleren tilsynelatende brakt tilbake Cady-karakteren, og det i en ny Pepsi-reklame. Det melder Today.
Første desember annonserte Pepsi at de har inngått et partnerskap med Lohan. I julesesongen vil brusmerket at pepsidrikkerne skal prøve ut en ny variant av leskedrikken, og Lohan skal altså hjelpe de med å promotere denne.

Slik begravde de stridsøksa
Drikken består av gode gamle pepsi og en noe overraskende ingrediens, nemlig melk. Den kalles for «pilk», en sammensetningen av pepsi og milk (melk på norsk jour.anm.) - eller «pelk» på norsk.
Brusmerket anbefaler å innta den tvilsomme blandingen med kjeks i julesesongen.
I reklamevideoen, som er publisert på TikTok, sitter Lohan ikledd det som skal være en variant av den sexy nissedrakten som ble brukt i «Mean Girls».
De nostalgiske referansene til filmen har ikke gått fansen hus forbi.
En TikTok-bruker skrev «Jeg så Lindsay drikke pepsi og melk, så jeg begynte å drikke pepsi og melk», som var en referanse til den kjente frasen fra filmen: «Jeg så Cady Heron bruke camobukser og flipflops, så jeg kjøpte camobukser og flipflops».

Avslører gladnyhet
En annen kommenterte «On wednesdays we drink pilk» som kan oversettes til «på onsdager drikker vi pelk» - som også er en vri på en frase fra filmen - «On wednesdays we wear pink».
Mens noen følge bare var glad for å se skuespilleren, bugner det også av de som nå slakter reklamevideoen.
En følger har blant annet beskrevet den nye pepsien som en «krigsforbrytelse».
«Oppkastsimulator», lød en annen kommentar.
«Hva faen, æsj», skrev en tredje.
Flere har kommentert «diaré», eller bare lagt igjen en emoji av et tolalett, for å vise hva de synes om blandingen

Slik ser de ut 17 år seinere
«Lindsay, blunk hvis du trenger hjelp» kommenterte en følger, som tilsynelatende ikke skjønte hvorfor skuespilleren skulle reklamere for en så rar miks.
De negative tilbakemeldingene ser imidlertid ikke ut til å plage Lohan nevneverdig.
Ifølge Today skrev hun i en pressemelding at å starte et partnerskap med Pepsi for å promotere pilk og kjeks har vært en utrolig opplevelse.

Få siste nytt!
Last ned APPEN her!