Lindsay Lohan:

Fansen reagerer:- Oppkastsimulator

- Blunk hvis du trenger hjelp.

NY DRIKK: En nytt reklame-samarbeid mellom Lindsay Lohan og Pepsi vekker sterke reaksjoner. Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

Lindsay Lohan (36) er kjent for å skape oppstyr i media med sin skandaløse livsstil. Skuespilleren har blant annet vært inn og ut av rehab med både alkohol- og narkotikaproblemer.

Men 36-åringen er også godt kjent for sin medvirkning i både filmer og serier.

Alle som har sett Lohan i rollen som Cady Heron i «Mean Girls» er godt kjent med den ikoniske dansescenen, der de fire «slemme» jentene svinger seg til julesangen «Jingle Bell Rock».

Video originally published on dagbladet.no/dbtv.no on 10.04.2013 REHAB: Da Lindsay Lohan gjestet David Lettermans talkshow ble det mye fokus på hennes rehab-opphold. Men det virket ikke skuespilleren veldig interessert i å snakke om. Video: Reuters / Worldwide Pants. Vis mer

Nå har skuespilleren tilsynelatende brakt tilbake Cady-karakteren, og det i en ny Pepsi-reklame. Det melder Today.

Første desember annonserte Pepsi at de har inngått et partnerskap med Lohan. I julesesongen vil brusmerket at pepsidrikkerne skal prøve ut en ny variant av leskedrikken, og Lohan skal altså hjelpe de med å promotere denne.

Drikken består av gode gamle pepsi og en noe overraskende ingrediens, nemlig melk. Den kalles for «pilk», en sammensetningen av pepsi og milk (melk på norsk jour.anm.) - eller «pelk» på norsk.

Brusmerket anbefaler å innta den tvilsomme blandingen med kjeks i julesesongen.

@pepsi We saw @lindsaylohan having #PilkandCookies so we had #PilkandCookies ♬ original sound - Pepsi

I reklamevideoen, som er publisert på TikTok, sitter Lohan ikledd det som skal være en variant av den sexy nissedrakten som ble brukt i «Mean Girls».

De nostalgiske referansene til filmen har ikke gått fansen hus forbi.

NY SERIE: På søndag er det premiere på Lindsay Lohans (27) nye reality-serie, hvor flere kameraer har fulgt henne det siste året. Her åpner hun blant annet opp om tida etter rehabilitering. Video: OWN Vis mer

En TikTok-bruker skrev «Jeg så Lindsay drikke pepsi og melk, så jeg begynte å drikke pepsi og melk», som var en referanse til den kjente frasen fra filmen: «Jeg så Cady Heron bruke camobukser og flipflops, så jeg kjøpte camobukser og flipflops».

En annen kommenterte «On wednesdays we drink pilk» som kan oversettes til «på onsdager drikker vi pelk» - som også er en vri på en frase fra filmen - «On wednesdays we wear pink».

Mens noen følge bare var glad for å se skuespilleren, bugner det også av de som nå slakter reklamevideoen.

EKSTREM FORVANDLING: Lindsay Lohan har gått fra å være en av Hollywoods søteste og mest lovende skuespillere til å bli noe ganske annet. Denne videoen viser utviklingen, og ses på som en advarsel mot dop og fyll i USA. Vis mer

En følger har blant annet beskrevet den nye pepsien som en «krigsforbrytelse».

«Oppkastsimulator», lød en annen kommentar.

«Hva faen, æsj», skrev en tredje.

Flere har kommentert «diaré», eller bare lagt igjen en emoji av et tolalett, for å vise hva de synes om blandingen

«Lindsay, blunk hvis du trenger hjelp» kommenterte en følger, som tilsynelatende ikke skjønte hvorfor skuespilleren skulle reklamere for en så rar miks.

De negative tilbakemeldingene ser imidlertid ikke ut til å plage Lohan nevneverdig.

Ifølge Today skrev hun i en pressemelding at å starte et partnerskap med Pepsi for å promotere pilk og kjeks har vært en utrolig opplevelse.

Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer