(Dagbladet): Martine Lunde (21) har blitt en av de mest profilerte deltakerne i årets sesong av reality-serien «Paradise Hotel».
Men allerede før hun plasserte føttene innenfor hotelldørene, var 21-åringen kjent for veldig mange.
Før reality-deltakelsen hadde hun nemlig nærmere 100 000 følgere på Instagram, som i skrivende stund har økt til 173 000.
Lunde har de siste årene drevet med Instagram på fulltid, og tjener penger på å dele bilder av seg selv på bildedelingstjenesten.
- Det er vel omtrent to år siden jeg begynte å tjene ordentlig penger på Instagram. Jeg hadde vel rundt 50 000 følgere. Nå har jeg en blogg i tillegg, så nå er det mye. Det er mange som er interessert i å betale for litt reklame, for å si det sånn, sier hun til Seoghør.no.
- Veldig negativt
Den ferske realitystjerna forklarer at det var noen grep hun fulgte for å oppnå en så stor følgerskare. Hun trekker fram at det ikke skader å by på seg selv.
- Bikinibilder slår godt an, sier hun lattermildt.
Men selv om Oslo-jenta får titusentalls med «liker»-klikk og kommentarer på bildene hun deler, finnes det også negative sider ved å eksponere seg selv.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger