Som en av skandinavias aller største influensere er det sjelden Bianca Ingrosso (26) får leve livet sitt i fred og ro. Fansen hennes kan nemlig sies å være av det ivrige slaget. Det er imidlertid også kritikerne.
De siste åra har influenseren samarbeidet med det svenske merket DeoDoc - som produserer intimpleie for kvinner. På denne tida i fjor vekket samarbeidet store reaksjoner, etter at hun introduserte følgerne sine for deodorant for underlivet. Det fikk blant annet norske eksperter til å reagere.
Forrige måned ble det også full baluba da hun reklamerte for merkets tamponger, som hun hevdet skulle være bedre for kroppen enn vanlige tamponger. Reklamen ble felt av Reklamombudsmannen som villedende markedsføring, ifølge Breakit.
Nå er den svenske influenseren nok en gang ansiktet utad for merket, og heller ikke denne gangen har samarbeidet gått ubemerket hen.
Fire stadier
Det er en ny reklamefilm for merkets intimprodukter, nærmere sagt bind og truseinnlegg, som nå splitter fans og kritikere. Reklamefilmen har fått navnet «menstruasjonssyklusen med Bianca Ingrosso».
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger