De fleste har vært der: Du er på dansegulvet på nattklubben og lever ditt beste liv, fram til stengetid. Lysene går på og mengder med mennesker blir bedt om å forlate stedet.

Røper ny jobb: - Givende
En slik situasjon skal den svenske influenseren Jon Olsson (40) ha havnet i da han festet med hundretalls mennesker på strandklubben Kallis i Visby på fredag.
Olsson tok dermed grep, og bladde opp 350 000 kroner for at strandklubben skulle holde åpent én time lenger.
- Ble en snakkis
Overfor svenske Expressen uttrykker Victoria Wiklund stor glede overfor influenserens raushet.
- Stemningen var fortsatt på topp, så en time ekstra var jo luksus, sier Wiklund, som var til stede på fredag.

Deler grusom historie: - Store traumer
- Det ble en snakkis. Alle snakker om det.
Klubben, som hadde «White Party»-tema denne dagen, stenger vanligvis klokka seks.
Flere kilder forteller derimot avisa at Olsson bladde opp 350 000 kroner, og dermed kunne festdeltakerne danse videre til klokka ble sju.
Olsson har ikke besvart Expressens henvendelser.
Kristian Acar, underholdningssjef og creative director i Mister French-gruppen som eier strandklubben, bekrefter hendelsen.

Om «ukjent» jobb: - Var redd
- Vi hadde åpent en time ekstra på fredagen. En person kjøpte den, det var en spontan idé. Han ville by gjestene på en ekstra time, det har aldri skjedd før, sier Acer til Expressen.
Han forteller at Olsson var til stede, men ønsker ikke å si om det var influenseren som bladde opp. Olsson har selv delt bilder fra strandklubben på Instagram, men ikke kommentert ryktene.
Selv om giverens identitet foreløpig ikke er offisielt bekreftet, takker flere Olsson i kommentarfeltet.
«Takk for den ekstra tida, mann!», skriver en følger.
«Takk for en time til», skriver en annen og legger ved en hjerte-emoji.
Stor følgerskare
Olsson er en tidligere alpinist og har vunnet flere konkurranser, deriblant X-Games i 2008 og 2011 og US Open i 2007. Han er også deleier i det populære merket Douchebags, ifølge DN.

Bilen eksploderte: - Utrolig skremmende
Han har også bygget seg en stor følgerskare på flere sosiale medier, og 40-åringen har 1,53 millioner abonnementer på YouTube.
Olsson var fram til i fjor gift med influenser Janni Delér (33). De har to barn sammen.