Barna blir bedt om å finne igjen sin egen mamma med bind for øynene

Sett over 12 millioner ganger på Facebook.

(Dagbladet): Kan et barn gjenkjenne sin mor kun gjennom berøring og lukt?

Smykkegiganten Pandora samlet seks mødre og deres barn for å finne svaret.

Se video øverst i saken.

Treffer mange Med bind for øynene blir smårollingene bedt om å finne igjen mammaen sin blant seks damer, oppstilt i en rekke.

Reklamefilmen med navnet «The Unique Connection» ble laget i forbindelse med morsdagen for å feire det spesielle båndet mellom mor og barn.

Den spres for øyeblikket raskt i sosiale medier, og har på kort tid fått over 12 millioner visninger på Facebook.

- Rommet ble fylt av nervøsitet, kjærlighet og tårer da barna fra alderen tre til ni år prøvde og klarte å finne sin den de kunne kalle mamma, skriver smykkeprodusenten på sin nettside.

Delte meninger «Dette er så vakkert. Jeg klarer ikke slutte å gråte. Å være mor er en utrolig gave», skriver en YouTube-bruker i kommentarfeltet.

En annen som er begeistret er skuespilleren Ashton Kutcher, som delte filmen på sin Facebook-side med tittelen: «Jeg kunne sett på dette hele dagen».

Andre YouTube-brukere er litt mer kritisk til eksperimentet, og mener at de fleste ville kjent igjen sin egen mor ved hjelp av berøring og lukt.

«Bare sniff, så skjønner du at det er moren din.»

«Videoen treffer den emosjonelle side min, men fornuften sier meg at de kun finner mødrene sine fordi de har ulike frisyrer.»