Eg var ein av dei som vart mest entusiastisk då Oslo skulle få bysyklar. Eg tenkte at å få opp reklameboards frå Clear Channel var ein akseptabel byttehandel. Eg er ein vaksen mann, og er i stand til å ignorere eit gigantisk foto av knekkebrød med smøreost på.
Likevel vart eg alltid så forbanna glad når eg besøkte Bergen.
Eg tenkte at det var fordi nokre av dei beste vennane mine bur der. Eller fordi det var masse hav og vind der.
Men så fekk eg vite at Bergen var den siste byen i landet der Clear Channel ikkje hadde fått etablert sine enorme reklameboards.
Bergen kommune skal no akseptere opprettelsen av 500 reklameboards. I bytte mot dette får kommunen busskur folk kan sitte i, digitale skjermar som viser ventetider, offentlege do og bysyklar. Resonnementet er at bysyklar er bra for folk. Dei gir trim, dei gir mindre forurensing i sentrum. Bergen har vore hardt plaga med dårleg luft, på grunn av trafikk og elendig luftsirkulasjon. Sånn sett ser tilhengarane av reklame på det som ein nødvendig byttehandel.
FØLG DAGBLADET MENINGER PÅ TWITTER OG FACEBOOK
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger