Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer

Kultur

Mer
Min side Logg ut

Dagens Næringsliv må kutte 30 millioner

Sviktende annonsemarked gjør at Dagens Næringsliv må kutte 30 millioner.

 MÅ KUTTE:  Sviktende annonsemarked gjør at Dagens Næringsliv må kutte 30 millioner. . Foto: © Paul Sigve Amundsen / Samfoto
MÅ KUTTE: Sviktende annonsemarked gjør at Dagens Næringsliv må kutte 30 millioner. . Foto: © Paul Sigve Amundsen / Samfoto Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Det vil blant annet si langt strammere tøyler for overtid og reisevirksomhet, og stopp i vikarbruk, melder Medier24.

Torsdag orienterte et utvalg i Dagens Næringsliv om hvordan de skal bedre produktiviteten. Målet er å bli mer digitale og øke inntektene.

- I DN arbeider vi nå for fullt med dette prosjektet, men det er altfor tidlig å komme med detaljer om tiltak, skriver sjefredaktør og direktør Amund Djuve.

(NTB)

Instagram Følg @dagbladet.no på Instagram
Hele Norges coronakart