MÅ KUTTE:  Sviktende annonsemarked gjør at Dagens Næringsliv må kutte 30 millioner. . Foto: © Paul Sigve Amundsen / Samfoto
MÅ KUTTE: Sviktende annonsemarked gjør at Dagens Næringsliv må kutte 30 millioner. . Foto: © Paul Sigve Amundsen / SamfotoVis mer

Dagens Næringsliv må kutte 30 millioner

Sviktende annonsemarked gjør at Dagens Næringsliv må kutte 30 millioner.

Det vil blant annet si langt strammere tøyler for overtid og reisevirksomhet, og stopp i vikarbruk, melder Medier24.

Torsdag orienterte et utvalg i Dagens Næringsliv om hvordan de skal bedre produktiviteten. Målet er å bli mer digitale og øke inntektene.

- I DN arbeider vi nå for fullt med dette prosjektet, men det er altfor tidlig å komme med detaljer om tiltak, skriver sjefredaktør og direktør Amund Djuve.

(NTB)

Instagram Følg @dagbladet.no på Instagram