Dårlig humor

- Den norske reklamebransjen er mer opptatt av å lage morsomme og kreative reklamer enn at annonsørene skal selge, mener reklamemakeren Alf Bendixen, og får støtte av Solos reklameansvarlige.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer