Dette mener andre aviser

Flott stemme, ujevnt låtmateriale. Det er gjennomgangstonen i anmeldelsene av den nye Sissel-plata - som også spriker. Her er utdrag fra noen av avisene:

Stein Østbø, VG: (Terningkast 5) «All Good Things» er verken en oppsiktsvekkende eller nyskapende pop-plate, men den er gjennomført solid og kvalitativt konkurransedyktig i en sjanger som internasjonalt domineres av overproduserte produkter uten særpreg.»

Tor Marcussen, Aftenposten: «I et grenseland et sted mellom Enya og Celine Dion fremstår Sissel som en moden, voksen artist med en usvikelig stemmeprakt som sitt fremste fortrinn. Hun synger rett og slett flott. (...) «All Good Things» er blitt en solid pop-produksjon av høy kvalitet. Sissel fremstår som en nådegitt sangerinne og en fremragende formidler av andres sanger.»

Geir Rakvaag, Dagsavisen: «Selv om sangene og produksjonen er godkjent gjennom mesteparten av albumet, er det likevel stemmen til Sissel Kyrkjebø som til slutt er den viktigste grunnen til at vi hører på dette. Som helhet er albumet for lite oppfinnsomt og profilløst til å være gjennomført vellykket.»

Erik Fossen, Bergens Tidende: «Finslipt produksjon og vellaget pop uten særlig egenart. (...) Mye vakker musikk til tross, det hviler noe uforløst over det hele, som gjør at feilskjær og floskler fanger oppmerksomheten på bekostning av melodiene og Sissels imponerende stemme.»

Tore Bø, Bergensavisen: (Terningkast 4) «Sissel viser på sitt beste at hun er en sanger i verdensklasse. Men hennes nye plate mangler tempo og stilbrudd. Det ville ikke skadet om Sissel hadde tatt flere sjanser. (...) Fraværet av flere stilbrudd er det mest påtagelige. Hvorfor Sissel aldri kan synge inn en sang som har litt tempo i seg, er merkelig. For som alle bergensere har jo damen temperament, eller?»