TROR PÅ OMSTRIDT REKLAME: Jan Thoresen er et av de mest erfarne netthodene i norsk presse. Han jobber nå som digital sjefredaktør i Egmont Publishing i København, og mener det ikke er noen motsetning mellom å utvikle nettaviser med substans og å finansiere dem med innholdsmarkedsføring, der reklamen gis en form som likner den redaksjonelle. Foto: Malene Trock Hempler
TROR PÅ OMSTRIDT REKLAME: Jan Thoresen er et av de mest erfarne netthodene i norsk presse. Han jobber nå som digital sjefredaktør i Egmont Publishing i København, og mener det ikke er noen motsetning mellom å utvikle nettaviser med substans og å finansiere dem med innholdsmarkedsføring, der reklamen gis en form som likner den redaksjonelle. Foto: Malene Trock HemplerVis mer

Egmont-redaktør: Betalingsmurer forsvinner

Tror også på omstridt reklame.


Dagbladet Pluss – de beste historiene

  • Over 250 kvalitetsartikler hver måned
  • Prisvinnende reportasjer og avsløringer
  • Premium artikler innen stoffområder som bil, båt, trening, samliv, vin og reise
  • Tilgang til hele papiravisen og Magasinet på PC/Mac, mobil og nettbrett
  • Tilgang til Dagbladets avisarkiv - fra 1869 til i dag
  • Ved abonnering på Dagbladet Pluss, godtar du våre kjøps- og bruksvilkår.
  • Abonnementet fornyes automatisk til ordinær pris, og løper til du sier opp.
  • Abonnementet har ingen bindingstid. Du kan si det opp når som helst.

Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Har du allerede abonnement?
Logg inn