FEM fatalt

Midtlivskrisa er oppskrytt, hilsen FEM.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

Terning2 Norsk talkshow Premiere i går kveld på FEM TV: Premierenerver? Ja. Tilløp til kakling? Ja, men nå beveger en eldre grinebiter av en mann seg ut i et minefelt ettersom jeg skal anmelde et etterlengtet fjernsynskonsept der alle deltakerne er kvinner i sine beste aldere. Hele nasjonen dvs. de som får inn kanal FEM ønsket det nye talkshowet alt godt. Jeg også.

Men Studio 5 i går kveld - -på den glansende femikanalen - skreik etter regi. Hvor var den? På bakrommet med en sigarett? Hovedprogramleder Heidi Nordby Lunde virket særs spent og hadde vel ikke akkurat styring på vorspielpraten. Hun kan godt slutte å bruke engelske gloser også. Men ellers gikk det greit den veien høna sparker og her får jeg nok en sint e-post. Vel.

Mona sjef

Heidi ledet Tuppen og Lillemødrene i alle retninger der den røde silketråden var 44 år og midtlivskrisa. Det er godt å vite at den er oppkonstruert ifølge panelets damer fordi det handler om å være positivt, våge og gi blaffen i rynkene og kremene. Godt.

Sjefen over alle sjefer, Mona Halvorsen, var den som hadde de klart mest slående replikkene. Blant annet traff hun midt i solar sexus med karakteristikken av «1968-generasjonen var hippier i en sommer og levde på det i tjue år etterpå». Mona var periodevis ok å høre på, men hun som Eli Hagen var vel mye avbrytende så det var vanskelig å få med seg hva som ble sagt av de andre. Og det var veldig mye latter.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer