DEBATT

Ikkje mobb distrikta, Per Sandberg!

Folk flest utanfor Sinsenkrysset klarer å ha to tankar i hovudet på ein gong.

UMODERNE: Per Sandberg framstiller miljøvennlige køyretøy som eit «Oslo-fenomen», og seier at det er av omsyn til distrikta og «bilistene utenfor Sinsenkrysset» ein må skru tida tilbake i avgiftspolitikken, skriver artikkelforfatteren. Foto: Marius Fiskum / www.mariusfiskum.no
UMODERNE: Per Sandberg framstiller miljøvennlige køyretøy som eit «Oslo-fenomen», og seier at det er av omsyn til distrikta og «bilistene utenfor Sinsenkrysset» ein må skru tida tilbake i avgiftspolitikken, skriver artikkelforfatteren. Foto: Marius Fiskum / www.mariusfiskum.no Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Eksterne kommentarer: Dette er en debattartikkel. Analyse og standpunkt er skribentens egen.
Publisert
Sist oppdatert

Høgre/Frp-regjeringa har lagt fram eit statsbudsjett som skrur klokka tilbake når det gjeld bilavgifter. Regjeringa svir av nær 1,5 mrd kr på å subsidiere gårsdagens fossile køyretøy, men kjem ikkje med dei avgiftslettene på nye miljøvenlege køyretøy som miljørørsla, NAF, bilprodusentane og samarbeidspartia Venstre/Krf ventar på.

I NRK Politisk Kvarter 13/10 prøver Frp-nestleiar Per Sandberg å legge skulda på distrikta for denne bakstreberske avgiftspolitikken. Han framstiller miljøvennlige køyretøy som eit «Oslo-fenomen», og seier at det er av omsyn til distrikta og «bilistene utenfor Sinsenkrysset» ein må skru tida tilbake i avgiftspolitikken.

Med all respekt: Dette er tull og tøys. Per Sandberg sine distrikt er i alle fall ikkje min kvardag - som ordførar i ei mellomstor distriktskommune.

Sjølv i eit distriktsfylke som Sogn og Fjordane er no nullutsleppsløysingar på full fart inn. Nettet av hurtigladestasjonar blir raskt utbygd. Berre i mi heimkommune Eid kjem to hurtigladestasjonar opp i løpet av 2014 - i samarbeid mellom energiselskap, lokalt næringsliv og offentlege aktørar. Eid kommune leaser no inn den første elbilen i våre tenester. Fleire vil kome. For mykje av kvardagskøyringa i ei kvar distriktskommune er elbil eit ypperleg alternativ.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer