Kelly Clarkson

Det er ikke alltid det hjelper å være the girl next door .

CD: Nå skal det ikke stikkes under en stol at American Idol-vinner Kelly Clarkson har en sterk stemme. Heller ikke at den popkommersielle og Max Martin-produserte «Since You\'ve Been Gone» er en av årets beste singler innen sorry mac, du dreit deg ut -sjangeren. Men når alt det er sagt og «Since You\'ve Been Gone» har stått på repeat en gang for mye, kan man ikke unngå å merke at «Breakaway» gir samme personlighetsløse, tørre og klebende følelse i munnen som en pakke med Marie-kjeks. Ved hjelp av David Hodges og Ben Moody fra Evanescence har Kelly oppdaget rocken. Det vil si, hun har oppdaget hvor popeffektivt det kan være å kombinere småhulkende Avril Lavigne-sutring, med harde gitarriff og bankende trommevirvler. Fordi alle låtene er klin like, ender det hele opp i en Cranberries/Alanis Morissette/Celine Dion-saus. Æsj.