Mammablogg og makt

Unyansert internettlukke er nok med på å skape ulukke. Her burde fleire av oss gå i oss sjølv.

In this July 29, 2009  file photo Cupcake Cafe's cupcakes are seen in New York. The Cupcake Cafe's cupcakes are known for exquisitely beautiful butter cream frosting, designed to resemble flowers. (AP Photo/Yanina Manolova,File)
In this July 29, 2009 file photo Cupcake Cafe's cupcakes are seen in New York. The Cupcake Cafe's cupcakes are known for exquisitely beautiful butter cream frosting, designed to resemble flowers. (AP Photo/Yanina Manolova,File) Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

Bloggdebatten har rast dei siste vekene, og mange mammabloggarar har vist til at dei skapar glede på internett. Det har dei nok rett i. Samtidig bør det vere på tide å innsjå at mammablogginga også har andre konsekvensar.

Bloggarar påverkar lesarane sine. Det kan ikkje vere opp til lesaren åleine å vurdere kva delar av historia på bloggen som er truverdig. Dersom ein hektisk kvardag med full jobb, baking, bleieskift og køyring på fotballtrening blir presentert som problemfri på ein blogg, er det ikkje usannsynleg at lesarane kan tru at det er sånn det skal vere. Det styrkar forventninga til kvinner om å lukkast på stadig fleire område.

Fleire mammabloggarar har vist til at lesarane burde kunne skjønne at idyllen berre er ei side av historia. Så enkelt er det ikkje. Reklamebransjen er eit godt eksempel på at idylliske framstillingar av eit produkt får folk til å kjøpe meir av det produktet. På same måte vil mammabloggarar kunne påverka andre mødrer til å ville leve som dei. Det er eit ansvar mammabloggarar burde tenkje på. Og det kunne vere ein god grunn til også å skrive litt om utfordringar ved småbarnslivet, som til dømes Mammadamen gjer på ein fin måte.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer