Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer

Kultur

Mer
Min side Logg ut

Mange vil lese

Over 5000 har kjøpt Lewinsky-biografien «Ærlig talt» bare en uke etter at den ble lagt ut for salg.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Narvesenkjeden fikk 10000 bøker av et samlet opplag på 30000. Over halvparten er allerede solgt. Forlagsdirektør Karin Mundal i LibriArte sier at målgruppa til boka er Se&Hør-kjøperne og kvinner mellom 30 og 50 år.

- Denne kundegruppen er stor og de går ikke i bokhandelen når de skal kjøpe bøker, mener Mundal. Bare noen tusen bøker er sendt ut til bokhandlerne, resten er fordelt på kiosker og bokklubber.