DEBATT

Debatt: Teksting på tv

Mangelfullt svar om tekstekvaliteten i NRK

NRK svarar ikkje på korleis ein dårlegare modell skal gje like god tv-teksting.

SPRÅDIREKTØR: Åse Wetås. Foto: Språkrådet
SPRÅDIREKTØR: Åse Wetås. Foto: Språkrådet Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Eksterne kommentarer: Dette er en debattartikkel. Analyse og standpunkt er skribentens egen.
Publisert

Dagbladet og Jon Rognlien er 6. september med rette urolege for kvaliteten på tv-tekstinga i NRK i framtida. Utgangspunktet er at kanalen har varsla at dei ønskjer å seie opp avtalane med ein del av tekstarane sine og i staden få tenesta levert gjennom eit byrå. Dessverre svarar ikkje NRK på hovudpoenga til Dagbladet i tilsvaret 9. september. Korleis allmennkringkastaren har tenkt å sikre den språklege kvaliteten på tekstane framover, er det difor framleis ingen som veit.

NRK har lenge vore eit lyspunkt i tekstebransjen. Mens mykje, for ikkje å seie det meste, av teksting både på tv og på andre plattformer i dag er prega av halvautomatisk maskinomsetjing og hastverksarbeid, har NRK levert solid og gjennomarbeidd handverk. Den viktigaste grunnen til det er enkel: Allmennkringkastaren har brukt meir pengar på tekstinga enn andre.

Når så eit byrå kjem inn og skal ha ein del av kaka, seier erfaringa at kvaliteten på tekstane jamt over går ned. Språkrådet skulle ønskje NRK kunne imøtegå den problemstillinga. I staden løftar direktør i mediedivisjonen, Øyvind Lund, fram at direkte- og nyheitstekstarane får fast jobb.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer