Masters At Work

Skuffende fra legendariske klubbpersonligheter.

Dette skulle være Kenny «Dope» Gonzalez og «Little Louie» Vegas' store kraftframvisning. Albumet som skulle forsterke deres globale legendestatus og kanskje gjøre dem til stjerner i hjemlandet USA. Isteden er «Our Time Is Coming» blitt en overprodusert affære som lander et sted mellom singelsamling og albumdebut.

Masters At Works smeltedigel -musikk blir selvsagt dyrket i New York, men det er i Europa Masters At Work virkelig er stjerner. I over ti år har Kenny og Louie tidvis lagd genial og ofte svært innovativ klubbmusikk som har lånt mye fra latinamerikansk og afrikansk musikk. MAW lagde skitne og stikkende klubb- anthems i gamle dager, men etter hvert som duoen ble større (og remiks- og dj-honorarene deres føk i været), har de gått over til å bli glattere og stadig mer overproduserte. De lager det engelskmennene kaller «pappahouse»: glatt sofahouse for noenogtrettiåringer som ikke går ut lenger.

Med andre ord: slapt.