TV 2 må gjøre endringer for å kunne fortsette å være ledende kommersiell kanal i Norge, sier TV-sjef Morten Wiberg i mediebyrået Carat til Dagbladet.
Oppslutningen om flere av TV 2s viktigste programmer faller, skrev Dagens Næringsliv i helga. De trekker fram quiz-programmet «Jaget» med Sturla Berg-Johansen, talkshowet «Det er lov å være blid med Else» og såpeserien «Hotel Cæsar» som program som har levert lavere markedsandel i årets tre første måneder enn snittet for TV 2s hovedkanal gjennom hele døgnet.
Allerede abonnent? Logg inn
Våre beste tilbud!
Dagbladet Pluss
Mer å snakke om
Du kan si opp når som helst.
Her finner du bruker- og abonnementsvilkår.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger