Når enden er god

Robbie Williams er Pepsis nye tryne. Og rumpa hans er kåret til Englands flotteste.

25-åringen har takket ja til 25 millioner kroner for å fronte Pepsis nye verdensomspennende reklamekampanje.

Robbie avløser Spice Girls i en kommende TV-reklame. Tidligere har Michael Jackson, David Bowie og Tina Turner vært Pepsis blikkfang.

Krev mer!

Som den første artisten noensinne får Williams total kreativ kontroll over kampanjen. Robbie har allerede krevd et nytt slagord til kampanjen: «Ask For More!».

Pepsi innrømmer at de tar en sjanse med rabbagasten.

- Robbie sitter i førersetet. Han er uforutsigbar og dette kan ende opp hvor som helst, sier Pepsi-talsmann Andrew Marshden.

At Robbie gjør som han vil fikk Sky One erfare i august. Under en direktesendt konsert bannet han stygt, og simulerte oralsex med bandet sitt.

I tillegg dro han ned buksa på scenen under samme sending.

Fin rumpe?

Men skal vi tro dagens avstemming i England var Robbies nakne rumpe et ikke altfor avskrekkende syn. Robbie fikk i dag tittelen «Årets rumpe - Rear Of The Year» i en årlig kåring blant kjendiser og artister.

TV-kjendisen og modellen Denise Van Outen vant blant jentene. Tidligere vinnere inkluderer den svenske kjendisen Ulrika Jonsson.

(Dagbladet :på nettet)

IKKE NO SUTRING: Robbie Williams har ingen grunn til å klage over lønna.