Narvesen vant Dagblad-pris

Reklameprisen Pustehullet er vunnet av Narvesen. Se alle deltagerne.

Se alle kandidatene.

(Dagbladet.no): «Høst hos Narvesen» heter reklamekampanjen som ble presentert i Magasinet i Dagbladet i fjor høst. Pustehullet er en reklamekonkurranse som har til hensikt å støtte opp om såkalt intelligent reklame. Bare annonser som har stått på trykk i Magasinet har mulighet til å delta.

Juryformann Paal Tarjei Aasheim delte ut prisen, men hovedpersonen selv, Kjetil Try var ikke tilstede. Han var på jobb i forbindelse med en reklamefilminnspilling.

Det er Art Director Torbjørn Ruud, tekstforfatter Petter Bryde, konsulent Eivind Moe og prosjektleder Cecilie Thue som har utformet reklamen.

En publikumspris ble også utdelt foran flere hundre publikummere på utestedet Stratos i Oslo i kveld. Prisen, som er stemt fram blant Magasinet-lesere på nettet gikk til reklamebyrået Dinamo og Utdanningsforbundet. Reklameannonsen heter «Lege anno 2025».

PUBLIKUMSVINNEREN: Udanningsforbundet fikk den prisen.
JURYVINNEREN:</B> Narvesen fikk den prisen.