Peiser på med pizza

På én uke har 13.000 lastet ned den nye Grandiosa-låta

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

(Dagbladet.no) Reklamekampanjen for det nye Grandiosa-tilslaget «Full Pakke» begynte forrige onsdag. Det ser allerede ut til å bli en suksess.

- 13.000 har lastet ned Full Pakke-ringetonen til mobilen, og vi har hatt 75. 000 nettreff på hjemmesiden vår, sier informasjonsrådgiver Kari Westersund til Dagbladet.no. Hun kan også kan fortelle at nettsiden var oppe et par dager før kampanjen startet.

Pizzahit

- Kampanjen skal gå fire uker i første omgang, ta en liten pause og så fortsette ut over våren. Det har bare gått én uke, men tallene tyder på at Lars Kilevold har laget en ny pizzahit, sier hun.

Ifølge Westersund har de også opplevd en knallgod start for selve pizzasalget.

- I løpet av de to første ukene ute i butikk, har Grandiosa Full Pakke allerede en markedsandel på 12%. Etter lanseringen er også markedsandelen for Grandiosa totalt oppe i 60%. Det er tidenes beste, sier hun.

Toppet VG-lista

Det er ett år sden «Lørdagspizza»-kampanjen flommet over norske tv-skjermer. Da endte Kilevold-låta «Respekt for Grandiosa» med å toppe VG-lista åtte uker på rad og selge over 700.000 ringetoner.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer