«Reklamen deres med to fedre gjør meg kvalm», skrev en kunde. Svaret deles verden rundt

Humoristisk svar slår an.

(Dagbladet): Suppemerket som i sin tid ble udødeliggjort av Andy Warhol, får oppmerksomhet igjen, denne gangen som et resultat av sin nye reklame for «ekte familier».

KLAR BESKJED:  ... Så det kan varme opp ditt kale, døde hjerte, skriver de som utgir seg for å være kundeservice til suppemerket. Det viser seg at det er en humorkonto. Skjermdump fra Facebook
KLAR BESKJED: ... Så det kan varme opp ditt kale, døde hjerte, skriver de som utgir seg for å være kundeservice til suppemerket. Det viser seg at det er en humorkonto. Skjermdump fra Facebook Vis mer

Reklamesnutten tuller med plotavslutningen i Star Wars, og viser to fedre som mater sønnen sin.

- Trodde dere solgte suppe Det gjør at rullegardina går ned hos enkelte. Flere har skrevet innlegg på suppeprodusentens side, som «Ikke frem homoseksualitet», «Jeg trodde dere solgte suppe, ikke en agenda». Og langt, langt drøyere ting.

NY VERSJON:  Kontoen har tydeligvis skiftet bilde til et annet varemerke og lagt på «Unofficial» siden de første skjermbildene ble tatt. Og fått noen hundre tomler til.
NY VERSJON: Kontoen har tydeligvis skiftet bilde til et annet varemerke og lagt på «Unofficial» siden de første skjermbildene ble tatt. Og fått noen hundre tomler til. Vis mer

Men det er særlig ett innlegg som har fått mye oppmerksomhet. En kunde skrev «Reklamene deres med to fedre gjør meg kvalm».

Det er flere som misliker reklamen
Det er flere som misliker reklamen Vis mer

En parodikonto, som først utga seg for å representere kundeservice, svarte:

Det er det, gitt.
Det er det, gitt. Vis mer

- Hvis du blir kvalm, anbefaler vi deg å nyte en boks med kyllingsuppe. Pass på å drikke den varm, så den kan varme opp ditt kalde, døde hjerte.

Spydig svar hylles En skjermdump er nå delt rundt, og selskapet hylles for sitt spydige svar.

Mange liker den selvsagt også.
Mange liker den selvsagt også. Vis mer

En sjekk av siden viser at kontoen som svarte nå har endret til «Uoffisiell kundeservice» og byttet bilde.

Og noen tar det litt videre ...
Og noen tar det litt videre ... Vis mer

Så spørs det om selskapet dementerer, eller bare koser seg med bølgen av skryt som sendes deres vei.

Videoen er allerede sett av over en million på Youtube.