Anmeldelse «Almost Nothing», Henriette Pedersen på Black Box Teater:

Sansekunst

I «Almost Nothing» skaper rom, klang, kropp og bevegelse et sanselig utforskningsrom.

GULVNÆRT: Håkon Mathias Vassvik og Sulekha Ali Omar i «Almost Nothing». Foto: Sveinn Fannar Johannsson, Black Box Teater
GULVNÆRT: Håkon Mathias Vassvik og Sulekha Ali Omar i «Almost Nothing». Foto: Sveinn Fannar Johannsson, Black Box Teater Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert

SCENEKUNST: «Almost Nothing» er en scenekunstopplevelse med vekt på det romlige, det lydlige, det kroppslige og det synlige. Ifølge infomaterialet er forestillingen «et forsøk på å presse vulgærmaksimalismen inn i et syltynt minimalistisk format».

Undertegnede ser ingenting vulgært i dette, men så er det også så åpent for tolkning hva en ser, at en heller ikke kan si at ordet er feil.

Du kan nå betale med

LES PLUSS i 1 ÅR FOR 99 KR

Pluss gir deg tilgang til daglige premiumartikler, eAvisa, Magasinet og mye mer.



KJØP 12 MND, BETAL FOR 1

1 ÅR

99 kr

(Fornyes til 795,-/år)

1 MÅNED

99 kr

(Fornyes til 99,-/måned)

PRØV PLUSS

1 UKE

1 kr

(Fornyes til 55,-/uke)

    Alle abonnement fornyes til ordinær pris etter tilbudsperioden . Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.

visa card Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer