Anmeldelse «Almost Nothing», Henriette Pedersen på Black Box Teater:

Sansekunst

I «Almost Nothing» skaper rom, klang, kropp og bevegelse et sanselig utforskningsrom.

GULVNÆRT: Håkon Mathias Vassvik og Sulekha Ali Omar i «Almost Nothing». Foto: Sveinn Fannar Johannsson, Black Box Teater
GULVNÆRT: Håkon Mathias Vassvik og Sulekha Ali Omar i «Almost Nothing». Foto: Sveinn Fannar Johannsson, Black Box Teater Vis mer
Publisert

SCENEKUNST: «Almost Nothing» er en scenekunstopplevelse med vekt på det romlige, det lydlige, det kroppslige og det synlige. Ifølge infomaterialet er forestillingen «et forsøk på å presse vulgærmaksimalismen inn i et syltynt minimalistisk format».

Undertegnede ser ingenting vulgært i dette, men så er det også så åpent for tolkning hva en ser, at en heller ikke kan si at ordet er feil.

50
%
RABATT

BLACK WEEK

BLACK WEEK

Halvår
39 kr/pr. mnd
Totalt 234kr/for 6 mnd
Få 50% rabatt nå

Du kan si opp når som helst.
Her finner du bruker- og abonnementsvilkår.

Trygg betaling med:

Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer