Se Dynamo trylle vekk vannet før det på magisk vis fyller opp vannflaska

- Det er det eldste trikset i boka, men bra gjennomført, sier norsk magikerlegende. Avslører du trikset?

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

(Dagbladet):  Dynamo, eller Steven Frayne, er en av verdens heteste tryllekunstnere og i kveld klokka 21 starter sesong 2 av tv-serien hans «Et magisk liv» på Discovery Channel. I forrige sesong gikk 29-åringen fra Bradford blant annet over Themsen og gikk gjennom en glassvegg foran øynene til Manchester United-stjerna Rio Ferdinand.

I sommer, da han egentlig hadde en velfortjent pause, vant han 10 000 pund på å tippe riktig utfall i alle kvartfinalene, semifinalene og finalen i fotball-EM. I tillegg plukket han hvilke kamper som gikk til straffer - og at Spania ville vinne med minst to mål over Italia i finalen.

Takket være sin tv-vennlige personlighet og evne til å gjennomføre triksene ute blant folk på gata, for ikke å snakke om at han stadig har kjendiser på besøk, vant første sesong prisen for årets underholdningsprogram i England.

Forsvinner i løse lufta Dagbladet fikk sammen med journalister fra sju andre europeiske aviser slå av en prat med magikeren om sesongen som starter i kveld. En sesong der Dynamo blant annet går rett ned fasaden til LA Times-bygningen, får mobiltelefoner til å sveve og forsvinner i løse lufta gjennom gulvet på et kjøpesenter foran titalls vantro skuelystne. Kun den løse joggedressen ligger igjen på det massive gulvet.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer