DEBATT

Debatt: Spellemannprisen

Segregeringa under årets Spellemann var total, mellom popen og røkla

Hovudshowet var høgst demotiverande for alle som ikkje måler suksessen sin i Spotify-streams.

Segregert: Medan popen feira seg sjølv med eit storslege festfyrverkeri på Sentrum Scene, vart «sjangerprisane» avfeia med ein lite glamorøs, halvregissert seanse på Sentralen, skriver innleggsforfatteren. På bildet: Årets nykommer Astrid S. Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix
Segregert: Medan popen feira seg sjølv med eit storslege festfyrverkeri på Sentrum Scene, vart «sjangerprisane» avfeia med ein lite glamorøs, halvregissert seanse på Sentralen, skriver innleggsforfatteren. På bildet: Årets nykommer Astrid S. Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Eksterne kommentarer: Dette er en debattartikkel. Analyse og standpunkt er skribentens egen.
Publisert
Sist oppdatert

«Målet med Spellemannprisen er å hedre, inspirere og motivere alle musikere og å styrke samholdet i musikkmiljøet, på tvers av sjangre. Gjennom et stjernespekket show presenteres et utvalg av det store mangfoldet som finnes innen norsk musikkliv.»

Slik skildrar Spellemann seg sjølv på heimesida si. Men hovudshowet til Spellemann 2016 var høgst demotiverande for alle som ikkje måler suksessen sin i Spotify-streams. Og kor var samhaldet? Segregeringa var total, mellom popen og røkla.

Medan popen feira seg sjølv med eit storslege festfyrverkeri på Sentrum Scene – slik Musikk-Noreg bør feire seg sjølv – vart «sjangerprisane» avfeia med ein lite glamorøs, halvregissert seanse på Sentralen som minte mest om årsmøtet til eit mellomstort statleg direktorat. Til overmål gjekk sjangerprisane i reprise på TV, så all spenning kring kven som vann, var vekk.

Produksjonsselskapet Rubicon, og i fjor Monster, er flinke folk, gode på TV. Men dei treng eit klart mandat frå Spellemann AS til å lage ei TV-sending som tek heile Musikk-Noreg på alvor.

Kategorien folkemusikk/tradisjonsmusikk hadde for 2016 felles jury med danseband, country, blues og viser. Den jamne country-ekspert kan ikkje vurdere om det er Ottar Kåsa eller Lars-Ingar Meyer Fjeld som har lukkast best med hardingfelespel frå Telemark på plate. Folkemusikkekspertar flest er heller ikkje storkonsumentar av visesong, country, blues og danseband.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer