Noen tusen smarttelefoner ødelegger sikten mens samtlige publikummere foran scenen filmer begynnelsen av konserten som skapte overskrifter på grunn av artistens krav om fotoforbud.
Før Justin Bieber inntar scenen foran cirka 40 000 beliebere i alle aldre, spiller en ferdig innspilt video på storskjermen.
I videoen ser vi Bieber framføre en monolog om livets store spørsmål. Det lyder som et altfor langt Rupi Kaur-dikt, hvis den kanadiske poeten var dypt evangelisk kristen.
Det handler, i grove trekk, om at livet er vanskelig noen ganger, men heldigvis har han gud. Denne dualiteten - livet er for kjipt, men gud er god - blir et gjennomgående tema i den nesten to timer lange konserten.
Bieber entrer scenen med en slags rytmisk vagging som står i skarp kontrast til den energiske headbangingen fra gitaristen og andre medlemmer av bandet.
Men om det ikke er teknisk imponerende, ser det i det minste ut som om Bieber trives med å vagge.
Det er mer enn man kan si om de koreograferte dansene. Bieber utfører koreografien med entusiasmen til en person som gleder seg til å dra hjem og se siste episode av en realityserie på Netflix.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger