TV2s lave seertall under formiddagens TV-sendinger fra ski-VM betyr ikke store tap av reklameinntekter for kanalen.
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
- Februar blir vår beste februar siden vi startet når det gjelder reklameinntekter, sier ass. salgsdirektør Bjørn Gunnar Rossvoll i TV2.
TV2 selger reklame på grunnlag av estimater over antall seere i de ulike tidsrom av døgnet reklamen skal sendes.
Ifølge Rossvoll er selskapets estimater over antall seere som følger formiddagssendingene fra Ramsau, meget nøkterne.
- Seertallene på formiddagene er over de seertallene vi har budsjettert med, sier Rossvoll.
Last ned appen vår
Vi bryr oss om ditt personvern
dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi
bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene
våre.