Trendy Posh

Posh får 11 millioner for å gå med trendy klær.

Frøken Posh er kjent for sin eksklusive smak. Nå får hun betalt for å være ansikt utad for en trendbutikk som er så trendy at folk må være medlemmer for å gå inn og kikke.

Det skriver tabloidavisa The Sun. Den svært trendy sjappa heter Voyage, og reklameserien skal gå til neste år. Posh Victoria er den godt betalte frontfiguren for reklamen som viser klær så dyre at vanlige dødelige bare kan drømme om dem.

På lista over rikinger som ringer på dørklokka hos Voyage og pent venter til de blir sluppet inn, er Madonna, Mick Jagger og Nicole Kidman, skriver The Sun.

En kilde i kleskjeden sier at Vicotria er «cool» og «representerer alt det som Voyage står for».

Dagbladet.no

TRENDY: Ekteparet Beckham er kjent for eksklusiv smak og hemningsløs bruk av penger. Victorias nye avtale gjør ekteparet til Englands best-tjenende ektepar.