MØKKLEI:  Hvorfor oppleves det seerflukt fra tv-kanalene? De trenger ikke å overbetale konsulentfirmaer, jeg har svaret - helt gratis. Vi er dritamøkka lei av reklame, skriver Eirik Alver. Foto: COLOURBOX
MØKKLEI: Hvorfor oppleves det seerflukt fra tv-kanalene? De trenger ikke å overbetale konsulentfirmaer, jeg har svaret - helt gratis. Vi er dritamøkka lei av reklame, skriver Eirik Alver. Foto: COLOURBOXVis mer

Er det så rart at flere og flere dropper tradisjonell tv-titting?

Lei av å høre om at «nå er høstens slim fit chinos å få i alle farger!!!».

Har du allerede abonnement?   Logg inn

MAGASINET (Dagbladet): I den Oscarbelønte mediesatiren «Network» fra 1976 klikker det for hovedpersonen, en profilert programleder.

På direktesendt tv oppfordrer han sine seere til å gå bort fra tv-apparatet, åpne vinduet og skrike ut sin generelle misnøye for hele verden.

Jeg er stort sett fornøyd med det meste, men det er noen småting i hverdagen som stadig irriterer. Som tv-reklame.

For når så du sist en hel spillefilm på reklamefinansiert tv? Husker ikke? Veldig lenge siden? Akkurat, ja. Det er nærmest umulig.

Lei av reklame

Hvorfor oppleves det seerflukt fra tv-kanalene? De trenger ikke å overbetale konsulentfirmaer, jeg har svaret - helt gratis. Vi er dritamøkka lei av reklame.

Dagbladet Pluss – mer av virkeligheten

  • Over 250 kvalitetsartikler hver måned
  • Prisvinnende reportasjer og avsløringer
  • Premium artikler innen stoffområder som bil, båt, trening, samliv, vin og reise
  • Tilgang til hele papiravisen og Magasinet på PC/Mac, mobil og nettbrett
  • Tilgang til Dagbladets avisarkiv - fra 1869 til i dag
  • Ved å abonnere på Dagbladet Pluss, godtar du våre kjøps- og bruksvilkår.
  • Abonnementet har ingen bindingstid. Du kan si det opp når som helst.

Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Har du allerede abonnement?
Logg inn