<strong>MERKEVAREBYGGING:</strong> - Facebook viser det tydelig. Vi legger ut det som passer med rollen vi ønsker å framstå med. Foto: Benjamin A. Ward / Dagbladet
MERKEVAREBYGGING: - Facebook viser det tydelig. Vi legger ut det som passer med rollen vi ønsker å framstå med. Foto: Benjamin A. Ward / Dagbladet Vis mer

Facebook er personlig merkevarebygging på høyt plan

Det har sine begrensninger å tro at du kjenner deg selv, og andre, veldig godt.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

Vi mennesker er en god sammensetning av tanker, følelser, væremåter og behov. Vi springer fra oppofrende til egoistiske, blide til sure eller positive til negative i løpet av sekunder. I dette mylderet av væremåter, er det ikke så rart at vi forsøker å forklare for oss selv og omverdenen hvem vi er.

Forventningene våre til andre påvirker hvordan vi reagerer på handlingene deres. Har du en god venn, blir du neppe overrasket hvis han eller hun tilbyr seg å hjelpe deg når du trenger det. Er det en urokråke i ditt nabolag, vil du legge merke til alle gangene han lager bøll, men neppe registrere alle de timene i døgnet han ikke gjør noe galt.

PRØV PLUSS FOR 1 KRONE!

Pluss gir deg tilgang til daglige premiumartikler, eAvisa, Magasinet og mye mer.



PRØV PLUSS

1 UKE

1 kr

(Fornyes til 55,-/uke)

1 MÅNED

99 kr

(Fornyes til 99,-/måned)

LES LENGRE - BETAL MINDRE

1 ÅR

795 kr

(Fornyes til 795,-/år)

  • Alle abonnement fornyes til ordinær pris etter tilbudsperioden . Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.

visa card Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer