«Nespresso har tjent seg søkkrike på et produkt der innpakningen er alt»

Den store kaffebløffen.

EN HEL LIVSSTIL: At kaffe er så mye mer enn smak, sosialt ja, kanskje et image, ja en hel livsstil, er nokså opplagt. Vi elsker våre kaffebarer. Foto: COLOURBOX
EN HEL LIVSSTIL: At kaffe er så mye mer enn smak, sosialt ja, kanskje et image, ja en hel livsstil, er nokså opplagt. Vi elsker våre kaffebarer. Foto: COLOURBOX Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

MAGASINET (Dagbladet): Vi har sett ham alle sammen. Georg Clooney som kommer løpende inn fra regnet for å kjøpe seg en glovarm espresso, unnskyld nespresso.

Ved siden av ham i butikken står en vakker kvinne som snur seg mot ham og sier: «Jeg har alltid følt meg som en stjerne når jeg kommer inn i butikken her.»

Hvorpå Clooney får rakt en papirpose med nespresso-kapsler, og ekspeditøren sier: «Her er varene deres, Clooney.» Da snur kvinnen seg mot ham: «Ser du?» (inneforstått: du blir behandlet som om du er en stjerne).

Har du en aID-konto? Logg inn her
Du kan nå betale med

Med Dagbladet Pluss kan du dykke ned i en verden av eksklusivt innhold som berører, beriker og begeistrer

Kom tett på de sterke historiene. Bli med på innsiden og bak fasaden. Ta gode valg i hverdagen ved hjelp av våre tips, tester og guider.

29,-

1 uke

(Fornyes automatisk til 29,-/uke)

79,-

1 måned

(Fornyes automatisk til 79,-/måned)
Billigst

179,-

3 måneder

(Fornyes automatisk til 179,-/kvartal)

Du kan si opp når som helst.
Her finner du bruker- og abonnementsvilkår.

Trygg betaling med:
ArtboardCreated with Sketch.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer