DEBATT

Statsbudsjettet

Finnes det verre i Norge?

12 km med veg som får naudetatane til å skrive uromelding til fylkesmannen om at dei ikkje er i stand til å yta tilfredsstillande beredskap. Ei strekning som får Vegvesenet til å anbefala å køyre utanom Hardanger i sumarmånadane.

VERSTE RIKSVEG?: Me trur ikkje det finnes verre riksveg, og me veit at det finnes betre sykkelveg. Ungane langs denne vegstrekninga lærer neppe å sykle, og eldre besøker ikkje kvarandre til fots sidan det ikkje eingong er ledig i grøfta, skriv innsendaren. Her måler innbyggarar og stortingsrepresentanter bredda (3,60 m) med lokalpresse og NRK på slep. Foto: Privat
VERSTE RIKSVEG?: Me trur ikkje det finnes verre riksveg, og me veit at det finnes betre sykkelveg. Ungane langs denne vegstrekninga lærer neppe å sykle, og eldre besøker ikkje kvarandre til fots sidan det ikkje eingong er ledig i grøfta, skriv innsendaren. Her måler innbyggarar og stortingsrepresentanter bredda (3,60 m) med lokalpresse og NRK på slep. Foto: Privat Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Eksterne kommentarer: Dette er en debattartikkel. Analyse og standpunkt er skribentens egen.
Publisert
Sist oppdatert

Sju mil av Rv13 gjennom Ullensvang kommune er einaste utvekslinga av trafikk mellom E134 og Rv7 her i vest. For ein kommune som for eit år sidan var Odda, Ullensvang og Jondal er vegen ein føresetnad for å tilby gode tenester for alle, og omkøyringsvegar finnes ikkje.

Trafikkmengda langs Rv13 har auka markant dei siste 20 åra, og ein allereie nedbetalt Jondalstunell og bare 6-8 år att å nedbetala Hardangerbrua, fortel om prognosar som sprenges kontinuerleg. Denne summaren fekk me ein forsmak på kva Ryfastsambandet vil by på av trafikkauke i åra som kjem, og åravis med tunellutbetringar på Haukeli og i Lærdalstunellen, vil gjera sju mil av forhistorisk veg i Hardanger heilt sentral for trafikken aust-vest.

Det er fleire utfordringar langs Rv13 me ynskjer oss pengar til, eksempelvis rassikring Odda-Tyssedal. Rassikring er viktig, og me set vår lit til at Nasjonal Rassikringsgruppe jobbar best med den problemstillinga.

Me som lever, bur og driv næring langs Rv13 opplever imidlertid at det som burde vore heilt vanleg trafikkavvikling er eit dagleg problem. På strekningen Kinsarvik-Bu (12km) har me i åravis hatt lysregulering på 2km, og tidvis firma innleigd for å dirigera trafikken på resten av strekninga. Timevis med kø i begge retningar dagleg i feriemånadane, og vekentleg resten av året.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer