Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer

Nyheter

Mer
Min side Logg ut

Apple er verdens mest verdifulle varemerke

Apple er nå rangert som verdens mest verdifulle varemerke. Dermed presses Google ned til annenplass etter fire år på tronen.

SELGER: Et par bærer med seg sin nye Mac kjøpt i en av Apples butikker i Beijing i går. Fire personer ble fraktet til sykehus, etter at det oppsto opprørslignende tilstader da folk gikk mann av huse for å skaffe seg iPad 2 i Beijing i går, ifølge statlige medier. Foto: AFP PHOTO / LIU JIN
SELGER: Et par bærer med seg sin nye Mac kjøpt i en av Apples butikker i Beijing i går. Fire personer ble fraktet til sykehus, etter at det oppsto opprørslignende tilstader da folk gikk mann av huse for å skaffe seg iPad 2 i Beijing i går, ifølge statlige medier. Foto: AFP PHOTO / LIU JIN Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Det er varemerkebyrået Millward Brown som står bak rangeringen over verdens 100 mest verdifulle varemerker.

Ifølge rangeringen er varemerket Apple i dag verdt 153 milliarder dollar, tilsvarende 845 milliarder kroner.

IBM ligger på tredjeplass på lista, McDonald's på fjerde fulgt av Microsoft på femte.

(NTB)

Utforsk andre nettsteder fra Aller Media