DNBs nettside og nettbank er nede - igjen

Irriterte kunder raser mot banken.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

(Dagbladet): Kun et drøyt døgn etter at DNB-kunder tirsdag kveld ikke fikk logget inn på sin nettbank, er det igjen problemer.

Både DNBs nettside og nettbank er nede. Flere irriterte DNB-kunder har skrevet inn på bankens Facebook-sider.

- Nettbanken er nede...igjen. Dere overgår jo NSB i trøbbel med linjene, skriver en irritert kunde.

- Snart blir det bytting av bank, skriver en annen.

«Våre selvbetjente løsninger og dnb.no er dessverre nede akkurat nå. Vi er på saken og jobber på spreng for å løse dette», skriver DNB til kundene som klager på deres Facebook-side.

Dagbladet har ikke lyktes i på komme i kontakt med DNB.

Basert på tilbakemeldingene fra DNBs kunder har problemene vart nesten hele natta.

De siste ukene har DNBs kunder flere ganger opplevd problemer med nettbanken.

- Vi har hatt en oppetid på 99,8 prosent det siste året, så stort sett er tjenesten tilgjengelig. Så har det vært litt for mange hendelser som har ført til at noen av tjenestene ikke har vært tilgjengelige de siste ukene, og det er selvfølgelig ikke en ønskelig situasjon. Men kundene kan være trygge på at vi gjør alt vi kan for å løse problemene, sa informasjonsdirektør i DNB, Even Westerveld til Dagbladet tirsdag.

Les artikkelen gratis

Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer