Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer

Nyheter

Mer
Min side Logg ut

- Elendig kundeservice

Tidligere Telenor-topp Terje Osmundsen raser mot telegiganten.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Den tidligere Telenor-direktøren Terje Osmundsen er opprørt over det han kaller elendig kundebehandling fra Telenor, melder Aftenposten.

Osmundsen mistet tilgangen til sitt Telenor-bredbånd for tolv dager siden, men har ennå ikke fått verken hjelp eller riktig informasjon fra leverandøren.

Osmundsen sier til avisa at han har ringt selskapets kundeservice hver morgen, men kun fått et ferdiginnspilt svar som sier at det er en feil på linja, og at den vil bli utbedret i løpet av dagen.

- Jeg trodde jo på dette de første dagene, men det viste seg jo gang på gang ikke å stemme. ADSL-linja var like død, sier han.

På lørdag fikk han snakke med en kunderådgiver, som så at det var en feil på kabelen fra telefonsentralen. Osmundsen ble lovet at teknikere skulle se på saken, men i går var problemet fortsatt ikke løst.

Nå har Osmundsen adressert klagene sine direkte til Telenors konsernsjef Jon Fredrik Baksaas i et personlig brev.

- Servicen fra Telenor er rett og slett elendig. Det går ikke an å behandle kunder på denne måten, sier han til Aftenposten.

Telenor legger seg flat for kritikken. Informasjonssjef Atle Lessum lover å ta kontakt med Osmundsen i dag for å finne ut hvordan feilen kan rettes så snart mulig.

Terje Osmundsen har tidligere vært prosjektdirektør i Telenor. Han er i dag redaktør i ukebrevet Mandag Morgen, i tillegg til at han har styreverv nettopp i et Telenor-selskap, samt hos andre bredbåndsaktører.

MISFORNØYD TELENOR-KUNDE: Tidligere Telenor-topp Terje Osmundsen.
Utforsk andre nettsteder fra Aller Media