Enkel sex det beste

Rema 1000 er et av svært få selskaper som tør å annonsere i mykpornobladet Cupiodo. Og fortsatt er slagordet at enkelt er det beste.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

I reklamekampanjen viser Rema 1000 bilder av en rekke innfløkte samleiestillinger, men blikkfanget er to par bein som ser ut til å kose seg i den tradisjonelle misjonærstillingen. Slagordet til Rema 1000 gjentas: «Det enkle er ofte det beste».

- Mange kunder er livredde for å bli identifisert med Cupido. Det er rart, for vår kundeundersøkelse viser at våre lesere er mange av de samme som leser Magasinet. Høyst oppegående kvinner, sier sjefredaktør Cecilie Kjensli i Cupido til Dagens Næringsliv.

Cupiodo har vært i salg i snart 20 år nå, men Kjensli sier at bladet har hatt svært få annonser. Rema 1000 måtte ut med 25 000 for dobbeltsiden i bladet, og Cupiodredaktøren hevder det er god valuta for pangene siden det er få som kaster bladet etter at de har lest det.

En gang tidligere har Rimi annonsert i bladet. Det ble ingen sukesses:

- Han var visst ikke veldig populær markedssjefen i Rimi som foreslo den kampanjen. Det ble med en gang, og aldri mer, ler Kjensli.

<B>MISJONÆRSTILLINGEN</B> og Rema går hånd i hånd.