For et selskap!

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon
  • TV2-sjef Arne Jensen synes kanalens bruk av Espen Lie, Jan Petter Askevold og Pål Enger, sammen med hans egne medarbeidere Davy Wathne og Ernst A. Lersveen, i egenreklamen viser at «vår promoavdeling tenker nytt og framsynt». Reklamefilmen er sikkert ment å skulle være provoserende ut fra samme idé som ligger bak den kontroversielle Benetton-reklamen, om at vitsen er å vekke oppmerksomhet, aller helst debatt. Så la oss ta Jensen på ordet.
  • TV2 har valgt å profilere seg med den voldelige pengeinnkreveren Espen Lie. Det er jo et interessant budskap. Så har de valgt seg ut Jan Petter Askevold, som misbrukte sin stilling til å stjele en haug med penger. For tida er han pornoformidler. Og så til slutt den mislykte fotballspilleren Pål Enger, som mer enn noe annet ønsker å bli sett. For å oppnå det, har han stjålet to helt uerstattelige kunstverk av Edvard Munch som i dag er en del av vår nasjonale identitet og bevissthet.

Vi for vår del synes det unge TV-selskapet har gjort i bleia.