BLE OVERRASKET:  - Jeg ble mildt sagt overraska, litt sint og jeg er jo nordlending, så det gikk noen gloser, sier Karlsen til Dagbladet om regningen han fikk se på nettbanken sin etter besøket på Frosta. Foto: Privat
BLE OVERRASKET: - Jeg ble mildt sagt overraska, litt sint og jeg er jo nordlending, så det gikk noen gloser, sier Karlsen til Dagbladet om regningen han fikk se på nettbanken sin etter besøket på Frosta. Foto: PrivatVis mer

Fylte 20 liter bensin, ble trukket 84 000 kroner

- Det gikk noen gloser, sier John Steinar Karlsen om den overraskende regninga.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

(Dagbladet): Bensinprisene har steget jevnt over lengre tid her til lands, men vanligvis er en kort stopp innom stasjonen overkommelig for de fleste familieøkonomier.

Slik var det likevel ikke da John Steinar Karlsen stoppet innom småbathavna for å fylle på bilen for to dager siden, skriver Adressa.

- Mildt sagt overraska - Jeg ble mildt sagt overraska, litt sint og jeg er jo nordlending, så det gikk noen gloser, sier Karlsen til Dagbladet om det han fikk se på nettbanken sin etter bensinfyllinga.

Der kunne han se at de 20 literne med bensin han fylte på for to dager siden kostet nesten 84 000 kroner - en pris som gjorde at Karlsen knapt trodde sine egne øyne.

- Jeg tenkte med en gang at det måtte være noe feil, for det er jo veldig mye penger, sier Karlsen.

Han legger til at det for han er helt avgjørende at pengene blir refundert innen imorgen.

 TEKNISK FEIL:  John Steinar Karlsen fikk seg en overraskelse da han åpnet nettbanken i dag. Foto: Skjermdump/Privat
TEKNISK FEIL: John Steinar Karlsen fikk seg en overraskelse da han åpnet nettbanken i dag. Foto: Skjermdump/Privat Vis mer

- Dersom den regninga står seg går pengene mine rett i dragsuget. Heldigvis har jeg blitt lovet å få tilbake beløpet innen i morgen kveld, sier John Steinar Karlsen som bor i Levanger.

Copp lover å ordne opp Det er Coop Frosta som driver bensinstasjonen på småbathavna i Frosta.

Dagbladet har forsøkt å komme i kontakt med daglig leder Jan Inge Røkke, men til Adressa understreker han at de skal ordne opp i saken.

- Dette må skyldes en teknisk feil, og vi jobber med å finne ut av hva som har skjedd. Kunden vil selvfølgelig få tilbakeført pengene så raskt som mulig, etter at de er bekreftet inn på vår konto, skriver Røkke i en sms.