Her er norske Cesilies (32) svar på Van Dammes spektakulære reklamestunt

Videoen har allerede blitt en hit på nettet.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

(Dagbladet): Tidligere denne uka fikk svenske Volvo mye oppmerksomhet for sin siste reklame med kampsport- og filmelegenden Jean-Claude Van Damme (53).

Van Damme åpner videoen med øynene lukket mens han snakker om at han har hatt sine oppturer og nedturer i livet, men at han nå har en kropp som er «perfekt trent» og et par bein som er konstruert for å trosse fysikkens lover.

Så zoomer kamera ut og Van Damme gjør sin klassiske «split» mellom to Volvo-trailere som sakte rygger lenger vekk fra hverandre. Alt til Enyas «Only Time» og på første forsøk, skal vi tro Volvo.

Og da Landrover Experience i Norge så reklamefilmen, bestemte de seg for å gjøre en egen vri på stuntet.

Iskald spagat Kjøreinstruktør og salgs- og markedssjef Cesilie Kullerud (32) stilte seg dermed i spagaten mellom to Land Rovere over et utebasseng i Skien.

Videoen, som du kan se øverst i saken, ble lagt ut på Youtube torsdag, og har allerede blitt sett av over 100 000.

- Vi fikk ideen da vi var på seminar om den digitale verden på tirsdag, og kastet oss rundt og tenkte på hva slags markedsføringsstunt vi kunne gjøre for å dra mest mulig ut av Volvo-hypen, sier Kullerud til Dagbladet.

Les artikkelen gratis

Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.