NEW YORK (Dagbladet): Republikanernes presidentkandidat Donald Trump sørget for nok en merkelig valgkampdag da han onsdag brukte tid på å reklamere for sitt nye hotell i Washington D.C..
Samtidig ser hans kontroversielle valgkamp ut til å kunne ødelegge merkevaren hans og få kundene til å flykte fra forretningsimperiet.
Siden store deler av virksomheten er privat, og han heller ikke vil offentliggjøre sine skatteopplysninger, er det imidlertid svært vanskelig å få innsyn i hvordan det virkelig står til med foretningsmannen Trump.
Fem-seks ord
- Med unntak av eiendommen som ligger på 1600 Pennsylvania Avenue (Det hvite hus journ.anm.), er dette den mest attraktive eiendommen i Washington D.C., sa Trump under snorklippingen hvor også barna og kona Melania var til stede.
- La meg si dette med fem ord: «Under budget and ahead of schedule», sa Trump og brukte seks ord om det nye hotellet.
Det hele skjer mens han sliter tungt på meningsmålingene mot Demokratenes presidentkandidat, Hillary Clinton. Og mens Trump sliter med å få fram et politisk budskap i en hav av kontroverser og anklager om seksuell trakassering.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger