Lettkledd blondine redder lettkledd blondine

Kanadisk førstehjelp går rett hjem på nett.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

|||
(Dagbladet): Undertøysreklamen fra kanadiske Fortknight er blitt så populær på nettet, at det allerede blir snakket om at den kan komme til å overgå Agent Provocateur-reklamen med Kylie Minogue, som har reklamerekorden til nå med over 360 millioner hits, skriver danske BT.

Siden den kom for en snau uke siden, er den allerede sett av millioner av mennesker på YouTube og på reklamens egen hjemmeside, og den finnes i et utall versjoner på nettet, skriver britiske News of the World.

Bare iført truse, bh og høyhælte sko, utfører en blondine tilsynelatende livreddende førstehjelp på en annen blondine.

«Etter 30 gangers brystmassasje, gjentas munn-til-munn-metoden», lyder stemmen mens blondinen sitter over sitt hjelpeløse offer, i reklamen som er omtalt i kritiske ordelag i The Improper Fashion.