Jennifer er én av 20 misseshow-vinnere fra hele verden som har vunnet en tur til filmfestivalen - ikke en ferietur, men som reklameagenter for solkremen Hawaiian Tropic.
Kledd i hotpants og røde T-skjorter tripper Miss Florida, Miss Island, Miss Canada og Miss Tyskland langs Criosetten i håp om å møte noen som trenger beskyttelse mot sola.
Modell- plassering
Dette med solkremen er selvsagt bare innpakningen. For produsenten av Hawaiian Tropic selger både jenter og krem. «Model and Product Placement» heter denne businessen på filmspråket - på godt norsk går det ut på å få sine misser og solkremflaskene med på flest mulig TV-serier og filmer.
- Jeg var med i en serie som heter «DaytonaBeach», sier Jennifer.
- Og hvordan var det da?
- Helt ålreit, men den kom dessverre aldri på TV.
Baywatch
Noen av hennes missekolleger har vært så heldige å få stå i bakgrunnen under opptakene på «Baywatch» og «Dum & Dummere», men Jennifer tar farmasiutdanning på si, i fall hun ikke kommer så langt i filmbransjen.
Særlig langt kommer hun ikke i Cannes i all fall, for er det noe byen er full av, så er det ungjenter fulle av forhåpninger og silikon. Meget knapt påkledd, for å si det slik, tråler de Croisetten og strøka innafor på jakt etter noen som kan bringe dem et par meter nærmere Hollywood.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger