Norwegian tømte kontoen til kunde

Brukte tolv dager på å rette opp feilen.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

(Dagbladet.no): Azizi Cheikh (37) ante fred og ingen fare da han kjøpte en flybillett til Düsseldorf fra flyselskapet Norwegian. Men da han fem dager senere skulle betale for matvarene i butikken fikk han seg en ubehagelig overraskelse. Kontoen var tom.

- Norwegian har trukket 6658 kroner i stedet for 439 kroner som billetten kostet, forteller Cheikh til Dagbladet.no. Resultatet var nesten 3000 kroner i minus på kontoen.

Ingen svar

Cheikh skal flere ganger ha tatt kontakt med Norwegian, men noe svar på hvorfor feilen oppstod fikk han ikke. Ingen skal heller ha gitt ham svar på når pengene ble satt tilbake på kontoen.

- Hver gang jeg ringte satt de meg videre til en annen person, ellers så sa de at de skulle ringe meg tilbake, uten at jeg hørte fram dem.

Den tomme kontoen skapte store problemer for 37-åringen.

- Sammen med noen kamerater skulle jeg ha vært i Minsk i helga, men jeg kunne jo ikke reise uten penger. Norwegian ødela ferieplanenen mine, sier Cheikh.

I går fikk Cheikh nok. Han ringte Norwegian nok en gang, og fortalte at han kom til å kontakte media.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer