PÅ'N IGJEN: Kommunikasjonssjef Åge-Christoffer Lundeby i NSB fotografert på Oslo S. Foto: Erlend Aas / NTB Scanpix
PÅ'N IGJEN: Kommunikasjonssjef Åge-Christoffer Lundeby i NSB fotografert på Oslo S. Foto: Erlend Aas / NTB ScanpixVis mer

NSB oppdaterte billettsystemet, nå er hele systemet ute av drift

Også kundetelefonen er nede.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

NSBs nettsider og hele billettsystemet er søndag helt ute av drift etter en oppgradering natt til søndag.

Alle plattformer som selger billetter er ute av funksjon etter oppgraderingen av billettsystemet. Heller ikke kundetelefonen er i drift, skriver VG.

- Det er for øyeblikket ikke mulig å bestille billetter med NSB noe annet sted enn inne på toget hos konduktøren, sier kommunikasjonssjef Åge Lundeby i NSB til avisa.

Han sier det jobbes på spreng med å få løst problemet.

(NTB)